בוסטון נשארה בחיים כי למיאמי אין 'קילר אינסטינקט' וזה עלול לעלות להם ביוקר / מנחם לס

סיכומים, אבחנות, תבחינים, והסברים

הלילה ברצוני לדסקס מאת מה שקרה במשחק החמישי לא רק כ'מושך בעט' יעני, אלא גם כמאמן עבר שהתנסה בכמה מצבי משחק דומים בחייו. אז ככה:

1.כשאתה מוביל 1-3 במשחקים בסידרה של 'הטוב מ-7', המשחק החמישי הוא הקשה ביותר לקבוצה המובילה אלא אם כן היא בפרוש טובה יותר מיריבתה. את זאת ראינו עם הסיקסרס של שנות ה-60, עם הלייקרס של שנות ה-80, עם הסלטיקס של שנות ה-80, עם שיקגו של מייקל, ועם הווריורס של סטפן קרי (מלבד ה-3-1 ההוא נגד הקאבס…)

2. מיאמי היט אינה קבוצה טובה יותר בפרוש מהסלטיקס. אני מאמין שהיא טובה יותר במקצת והיא תנצח את המשחק הבא, אבל היא לא הייתה כזאת הלילה מלבד במחצית הראשונה. במחצית הראשונה עלתה מיאמי נחושה יותר, טובה יותר, והסלטיקס לא מצאו את ידיהם ורגליהם נגד האזורית 1-2-2 של מיאמי.

3. אבל "קבוצה טובה יותר בפרוש" מיריבתה הפותחת הפרשים של 12 נק', ואז כשהסלטיקס מצמצמת ל-4 היא בונה שוב הפרש ל-10, וברבע השני זה קורה שוב, אז "קבוצה טובה ביותר בפרוש" מתחילה את החצי השני אחרי שסיימה את הראשון 51-58 בבליץ מכל הכיוונים, פותחת הפרש של 20, ושלום על ישראל. מיאמי פתחה את 'השלישי' בדיוק הפוך.

4. אבל מיאמי היט היא קבוצה חסרת 'קילר אינסטינקט'. שני קלעיה הטובים ביותר הם וונילים צעירים שכנראה לא מאפשרים להם את ה-MIND-SET שאם אתה פוגע ופוצע את היריבה במשחק קובע ביותר, עליך להמשיך לפגוע ולהכות אותה עד שהיא נופחת את נשמתה. זה היה צריך לקרות ברבע השלישי, אם מיאמי הייתה מנוסה יותר, ובמקום דנקן רובינסון או טיילר הירו היה להם מין לארי בירד צעיר כזה שידע מהו הרגע הנכון להכריע את היריב. או…או שאריק ספואלטרה היה אומר להם "תתחילו לשחק ב-RECKLESS ABANDON" כדי לאפשר להם לשחק כמו לארי בירד צעיר, אבל על זה בסעיף 12!

5. אני לא יודע מה אריק ספואלסטרה אמר לשחקניו בהפסקה, אבל זה היה אחרי שהסלטיקס הקטינה הפרש ל-7 נקודות בלבד, ואני ידעתי – הרגשתי בוודאות – שהדקות הראשונות של הרבע השלישי תהיינה מכריעות. אז מה קרה? הסלטיקס פתחה ריצה של 0-9, אח"כ 3-21, וסיימה את הרבע ביתרון 25-41 שנתן לה 19 נק' הפרש חיובי בפתיחת הרבע הרביעי. THIS WAS THE GAME, קומראדים.

6. ההפסד הזה של מיאמי כואב לי, אבל לא יותר מדי. הרי ישנן לי שלוש קבוצות שהן תקועות בלבי, כל אחת מסיבה שונה, והסברתי זאת כבר כמה פעמים. השלוש הן היום – לפי הסדר – מיאמי, הניקס, והסלטיקס. אז למעשה לא הכי אכפת לי אם מיאמי תהיה זאת שתתקע את החץ בליבה של הלייקרס, או הסלטיקס. אני מאמין ששתיהן תנצחנה את הלייקרס – כל אחת מהשתיים בצורה אחרת.

7. מה שקצת מעצבן אותי היא העובדה שמכל שחקני הסלטיקס – להוציא כמובן את ג'ייסון טאטום מהדיון – דווקא שחקן גרמני, דניאל ת'יוס, היה זה שתקע זאת להיט טוב-טוב. השחקן הזה, הסנטר של בוסטון שעד לתחילת ה-RESTART הזה היה מין שחקן לעלות אתו בחמישייה רק כדי להוכיח ש'גם לנו יש סנטר', ואז היו סובלים אותו בקבוצה כמה דקות פה ושם ושם נגמר הסיפור. הערב הוא היה כה טוב שהמאמן בראד סטיבנס השאיר אותו 35 דקות (!!!) על הפארקט, בהן קלע 6 מ-10, קטף 13 ריב', והיה השחקן שניכנס לאמצע האזורית של מיאמי ומשם היה לו מרחב של ערבות הנגב לפעול בו:

מיאמי שיחקה בחצי השני (לא כל הזמן כמובן, ולא משנה מי היו האנשים) עם באם אדובאיו (ב-5), ג'יי קראודר ב-4, ג'ימי באטלר ב-1, דאנקן רובינסון ב-2, וגורן דראגיץ' ב-3. ת'יוס ניכנס שוב ושוב לריבוע שנוצר עם 5, 4, 1, ו-2 בארבע הקרנות, וכשג'ייסון טאטום החל להשחיל את השלשות שלו, הריבוע רק התרחב, ותאיוס מצא חיים חדשים שם.

8. כשדניאל ת'יוס מתחיל לתרום כל כך בנקודות ובעיקר ריבאונדים, חייבים להכניס גבוה אחד לפחות לנטרל אותו. קייל אוליניק הוא הגבוה הזה. והוא התחיל מ-צ-ו-י-י-ן כשב-4 הדקות שאריק ספואלסטרה נתן לו לשחק ברבע הראשון הוא קלע 2 מ-3 ל-5 נקודות, והוא לא ראה שנייה אחת יותר בשאר המשחק ובכל החצי השני!

9. ג'ייסון טאטום היה אדיר ברבע השלישי. הוא קלע 17 נקודות ברבע הזה בלבד ובעצמו הבריח את הסלטיקס למרחק שההיט ראתה רק במשקפת. ספואלסטרה עבר באמצע הרבע השלישי לשמירה אישית אבל זה כבר היה כמו כוסות רוח למת.

10. אתם יודעים מה אני הייתי אומר לשחקני הסלטיקס באימון הקליעות של מחר? הייתי אומר להם: "חברים, אני רוצה שתדעו שמחר בערב (שיהיה יום ראשון) ב-8:30 PM, מתחילה העונה שלכם. אם תשחקו בנחישות וביכולת של החצי השני אתמול, אנחנו נהיה אלופי ה-NBA בעוד 12 יום!"

11. אריק ספואלסטרה אינו מאמן מושלם כמובן וציינתי שוב ושוב את החולשה שלו: הוא נוטה 'לשכוח' שחקנים. תחשבו על אוליניק: הוא ניכנס לקראת סיום הרבע הראשון. כל מה שעשה היה לשחק 4 דקות בהן קלע 2 מ-3 ל-5 נק'. זהו. ספואלטרה שכח ממנו עד סוף המשחק. אני לא יודע היכן היו עוזרי המאמנים כל הזמן אבל אפילו אני צעקתי בבלוג החי "תכניס את אוליניק". אגב, מלבד אוליניק למיאמי יש שחקן גבוה נוסף שהוא טוב, ולעתים טוב מאד. שמו מאיירס ליאונרד והוא 2.14 מ' עם קליעה רכה. עד עתה בכל הפלייאוף הוא לבוש לשחק (אחרי פציעה) – הווה אומר הוא מתאמן בקצב מלא עם כולם – וספואלטרה לא נתן לו צ'אנס. אני זוקף זאת לחובת המאמן שאצלי במחברת הוא מס' 1 בליגה!

12. אתמול היו לי 10 אבחונים, הלילה 12, כמו מספר שבטי ישראל. אז האיבחון האחרון: כשהסלטיקס ברחה ל-12 ואז 14 הפרש, כתבתי בבלוג החי ש"מיאמי חייבת את שני הוונילים דאנקן רובינסון וטיילר הירו". ד"ר רזי הסכים עמי. אכן אחרי כמה דקות הוא הכניס אותם. אבל שניהם – בצורה ששיחקו – היו בזבוז אחד גדול: אתם זוכרים כיצד קלע טיילר הירו את 37 הנקודות שלו במשחק הרביעי? או הלילה דנקן רובינסון את ה-17 שלו ברבע הראשון? ב-RECKLESS ABANDON – במילים אחרות ב-without thinking or caring about what they are doing. או בעברית עדינה "לא שם זין". הוא זרק בכל מצב, ובעיקר תוך תנועה/ריצה, או תוך הטעייה. מעט מאד היו השלשות שלו כשהוא עומד חופשי בקרן. אותו דבר דנקן רובינסון ברבע הראשון בו הוא קלע (נדמה לי) 17 נקודות כמעט כולן בריצה ותנועה. אם אתם זוכרים את שתי השלשות האחרונות של הירו הלילה בדקה או שתיים האחרונות אז אתם מבינים למה אני מתכוון: הם סוג של פיט מרביץ'. מין מיקי ברקוביץ'. הם מצויינים במשחק פרוע וחופשי. כשמיאמי הייתה צריכה לחתוך דפיציט של 15, זה בדיוק הזמן של שניהם להתחיל לזרוק כמשוגעים כי זה המשחק שלהם וזאת הגדולה שלהם. במקום זאת הם שיחקו את רוב הרבע הרביעי כשהם עומדים בקרנות, כשגורן דרג'יץ' – שלא היה כלל במיטבו עם זריקות גרועות ואיבודי כדור – מחזיק כדור מאחור, או ג'ימי באטלר (שהיה מצויין בחצי הראשון) מנסה ומנסה ודבר לא הולך לו ,והמשחק של מיאמי די נעמד. עם דנקן וטיילר חייבים לשחק במהירות, בהעזה, ולתת לשני הצעירים האלה – מקלעי השלשות הטובים בליגה – לעשות את השטיק שלהם.

לסיכום, קומראדים, למיאמי היט היה היום צ'אנס נהדר TO FINISH THE CELTICS OFF. הם לא עשו זאת. הם חייבים לעשות זאת מחר, כי אם זה יגיע לשביעי – אני חותם על נצחון לסלטיקס!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
54 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שחר אלוני
26 בספטמבר 2020 8:23

היום ראו את פערי הרמות, לפחות במחצית השניה. בוסטון יותר מוכשרת, באם לא יכול לסגור את הצבע מול החודרים או מול קאנטר. אם לבוסטון היו עוד שני שחקני רוטציה גבוהים בסגנון מוריס וביינס היא היתה קונטנדרית. מיאמי קבוצה חביבה, אולי אפילו תעלה לגמר, אבל יש לה עוד מה לבנות בעתיד

dror2
dror2
26 בספטמבר 2020 8:37

הסלטיקס בגמר המזרח במרחק של שני נצחונות מהפיינלס. כל שאר הליגה חוץ משלוש קבוצות כבר עפו לפני המעמד הזה. זה לא מספיק בשביל להיחשב קונטנדרים?

שחר אלוני
26 בספטמבר 2020 8:51
Reply to  dror2

הסגל שלהם במערב היה מספיק לסיבוב שני. לדנבר למשל יש את הכישרון שלהם עם עוד כמה שחקני רוטציה, אבל טכנית אתה צודק, הם הגיעו גבוה. לפי זה גם מיאמי קונטנדרים. לדעתי זה עוד לא ברמות האלה, אבל לך תדע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  dror2

שום קבוצה במזרח לא קונטנדרית עם סיכוי אמיתי לזכות. היא קונטנדרית במזרח זה כן.
המזרח הוא בדיחה. הלייקרס יכו בהם בסוויפ. דנבר היו מכים הקליפרס היו מכים בהם בקלילות. אפילו לוקה היה לוקח את המזרח עם המאבס

שחר אלוני
26 בספטמבר 2020 9:08

לפי הפלייאוף, הערכה לחוזק הקבוצות בינתיים:
לייקרס, דנבר, יוטה, קליפרס
מיאמי בוסטון יוסטון אוקלהומה
טורונטו, דאלאס, אינדי, פורטלנד, מילווקי
אורלנדו, פילי, נטס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בספטמבר 2020 10:00

הסלטיקס היו קונטיינדרים מתחילת השנה
עם 4 סטארים הם קונטיינדרים. שנה הבאה יש חוזים במעל ל 140 מליון בגלל הכישרון בקבוצה.
השאלה היא רק מה עושים עם כל הכישרון הזה ומי עושה את זה?
היום סטיבנס בהחלט היה טוב בהרבה מאשר במשחק הקודם אבל עדיין דורש שיפור.
לא אוותר לו כל כך בקלות!
הכין את הקבוצה טוב לחצי השני במשחק.

klyaid
26 בספטמבר 2020 8:26

לא מבין את האנטי נגד דניאל ת'ייס אני זוכר אותו עוד מהמשחקים מול מכבי
פייטר ענק,ריבאונדר מצויין ופינישר טוב מתחת לבל
הלילה הוסיף בשביל מנחם עוד 3 גגות
מנחם החבר טיילר הירו התקרר משמעותית לעומת משחק קודם

ברבור שחור
ברבור שחור
26 בספטמבר 2020 9:02

אחלה טור מנחם אני מסכים עם חלק מהדעות שלך, מחכה לפרשנות של המקצוענים פה,
לא מבין למה מיאמי שומרת איזורית? בליגה הזאת זה אסון! יתפרו אותך מהשלוש כל הערב

MBK
Editor
MBK
26 בספטמבר 2020 10:34

זה גורם להתקפות לשחק אחרת
לקבוצות אין הרבה תרגלים נגד איזורית
איך אמר אטורה מסינה אחרי שניצח את מכבי אחרי שמחק פיגור של 20 – עברנו לאזורית וגרמנו להם לחשוב
לקח לסטיבנס קצת זמן להגיב והיום הוא נתן שח-מט לספולסטרה שיחזור לתת בראש במשחק הבא

ברבור שחור
ברבור שחור
26 בספטמבר 2020 9:06

דרך אגב הכותרת ממש לא נכונה, בוסטון היא הקבוצה הטובה יותר והיא היחידה ששולטת באיך הסידרה הזאת תגמר

גיא הירוק
Admin
26 בספטמבר 2020 9:09

מגיע קצת קרדיט לסטיבנס, לא?
בוסטון סוף סוף נראו כמי שפיצחו את ההגנה של מיאמי.
.
תודה, מנחם.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בספטמבר 2020 10:01

אכן מגיע קצת יותר מקצת….
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בספטמבר 2020 10:02

אההה, ואל תדאג, יש אוקסימורון שאני עדיין ארד עליו בבלוג של משחק 6…..

עידו גילרי
Admin
26 בספטמבר 2020 10:05

בוסטון באופן עקבי בסדרה קולעים טוב יותר ממיאמי ומשתמשים באותם פיתרונות לאיזורית כבר רוב הסדרה.
השאלה העיקרית היא מתי הם מתפשרים רק על השלשות או מתעקשים על ללכת פנימה (כמו שעשו ברבע השני למרות שהחטיאו לא מעט).

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בספטמבר 2020 10:06

תודה מנחם
רק שתדע ב 2:30 שעון קלקיליה מנצסטר משחקת.
בטח תתעורר אז.
שכב במיטה עם ארוחת הבוקר וצפה במשחק…
אני כנראה אהיה בדיומא.
ודבר אחרון, שנת 2020 מסתיימת מבחינתי ב 5 מאמרים חדשים כששלושת האחרונים התקבלו כולם בשבוע האחרון……………………..
לא ייאמן כי יסופר, 3 בשבוע!!!!!!
מאמין שאקבל את הפרופס של כולם בשבועות הקרובים ושיהיו אונליין (חלקם) תוך חודש חודשיים.
היפ היפ הורייייייי
🙂

עגל
עגל
26 בספטמבר 2020 11:31

יפה מאוד רזי!
3 מאמרים בשבוע אחד זה שבוע היסטורי אני מניח.
אבל לא אמרת באיזה עיתונים הם התקבלו, איפקט פקטור או יותר חשוב, באיזה רבעון של הדרוג, q1, q2, וכל זה
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בספטמבר 2020 11:36
Reply to  עגל

Hydrobiologia
Mediterranean Marine Science
Microbial Ecology

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בספטמבר 2020 11:37

ב Microbial Ecology
סוג חדש של פטריה ימית עם שני מינים חדשים למדע.
🙂

עגל
עגל
26 בספטמבר 2020 13:59

אלה עיתונים טובים אני מניח? לא מכיר בכלל את התחום.
נשמע לי שפיטריה ימית חדשה זה גילוי משמעותי.
יש כאלה שמגלים פיטריות במקומות אחרים, אז כבוד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בספטמבר 2020 15:19
Reply to  עגל

תודה
זה לא האימפקטים של עיתוני הרפואה שהם גבוהים מאד ביחס למדעי הטבע אבל בהחלט עיתונים מצוינים בתחום שלי. מאמין שאחת מהתזות שלי תגיע אפילו לנייצר אבל אני צריך יותר הוכחות ויותר שותפים מחו"ל שעוסקים ברכיכות הידרוזואה בריוזואה וכו'. חברה שאמונים על פילוגנזה ובקיאים בדינמיקה של אוכלוסיות ומחקר מולקולרי של אוכלוסיות.

עגל
עגל
26 בספטמבר 2020 17:18

אני אישית אשמח לשמוע עדכונים מהמחקר (כשהכדורים ירגע) במקום את הזבל הפוליטי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בספטמבר 2020 18:56

בכיף
כשהעדר יהיה מספיק מחוסן וההורים יצאו מטווח הסכנה במהרה.
ואמרו אמן.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
26 בספטמבר 2020 16:30

מברוק דוקטור, 3 מאמרים בשבוע זה חתיכת אירוע.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בספטמבר 2020 19:03

כן, מפתיע שכל השלושה התקבלו תוך שבוע בדיוק. משישי שעבר, השני בשני בערב והשלישי אתמול בערב. אז זה בעצם 8 ימים אבל מי סופר?….
הבעייה עם הקורונה שהיא דופקת מחקרים שדורשים עבודה מולקולרית של שותפים מומחים בחו"ל.
אני שולח חומר ב EMS לחו"ל והמכס בגלל הקורונה עושה המון בעיות, גם בברזיל וגם בבלגיה. ברזיל זה בכלל קטסטרופה עם 1000 מתים ביום ואוניברסיטאות סגורות…. בבלגיה המעטפה במכס שלושה שבועות וישחררו כנראה השבוע, בברזיל יותר מחודשיים וכל שבוע צריכים לשלוח מסמך חדש מישראל. בסוף ידרשו גם מכתב מהרקטור……. כבר הייתי בסיפור כזה עם מדגסקר
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בספטמבר 2020 19:05
Reply to  מנחם לס

ברור שעיתונות שפיטה ומובן שכל הכבוד לארז.
ארז, עלה והצלח.

שמואל
שמואל
26 בספטמבר 2020 20:08

כל הכבוד ד"ר!
רק צריך שבוסטון יקחו את העונה ובכלל שנה חלומית

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בספטמבר 2020 20:54
Reply to  שמואל

שיעשו לשנינו מצב רוח טוב ואקרא שם של אצה לכבודם…..
זו קבוצה שצריכה לעשות גמר NBA ונקווה שלא יאכזבו.
הבטחתי שאוכל כובע אם יזכו באליפות כי אז יוכח שאני רפה הבנה לגבי סטיבנס. אם יהיה דבר כזה אני חוזר ואומר שאוכל כובע בטקס ממלכתי שחברה תצלם. הכובע כבר מוכן ומזומן ורק צריך שסטיבנס יצעיד אותם כיאות.

MBK
Editor
MBK
26 בספטמבר 2020 10:35

סיכום מעולה מנחם
בסיום צריך להיות – הלייקרס תפרק ללא רחמים את הקבוצה מהמזרח

Jonathan
Editor
26 בספטמבר 2020 10:51

מנחם – הבעיה עם שחקנים גרמנים שייכת להיסטוריה המשותפת שלנו איתם? כי אם כן – אז החיבור של ת'ייס עם חבריו השחורים לקבוצה כנראה גורם להיטלר להתהפך בקברו. זו סיבה לאהוב אות ת'ייס הרבה יותר. ואת נוביצקי כמובן…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בספטמבר 2020 11:40
Reply to  Jonathan

+ מליארד
עם כל העזרה והאהדה שאנחנו מקבלים מגרמניה והעובדה שאנחנו כמעט 4 דורות מאז השואה הארורה, הגיע הזמן שיקברו פה את קרדומי הקרב כי יש היום גרמניה שונה, גרמניה אחרת, גרמניה אמפתית שמוקיעה את פשעי הסבים והסבתות….

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
26 בספטמבר 2020 12:52

ומממנת את הקרן החדשה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בספטמבר 2020 13:01

יש מגוון דעות בגרמניה ואל תשכח שהקרן החדשה עדיין ממנת פעילות של יהודים שחלקם אגב עושים שימוש בעובדה שהם צאצאי ניצולי שואה. לא שאני מצדיק אותם, לחלוטין לא. אני גם כן רואה בהם פוגעים ברעיון הציוני הארכאי למרות שהם יגידו שהם יותר ציוניים ממני וממך…

אור
אור
26 בספטמבר 2020 13:05

אני לא הייתי מתייחס ל(תשלים לבד) הזה שהזמין את גיא לבוא למצוץ לו. שיילך ל-one להגיב שם עם כל הילדים

Jonathan
Editor
26 בספטמבר 2020 13:47
Reply to  אור

מישהו שזורק "הקרן החדשה לישראל" כאילו זה איזה ארגון רשע הוא סוג של אידיוט או נבל. כנראה שהקרן החדשה לישראל גם מעבירים כסף לכמה ארגוני סיוע שיעזרו לטפל במצוקות הנפשיות שלו.
ובכל מקרה – לדאוג שגם לשכנינו ואזרחינו הערבים יהיה טוב זה לא פוסט ציונות, אלא התגלמות החזון הציוני.
*
ישראל צריכה צבא חזק והרתעה, זה לא סותר לשמור על זכויות אדם. הערבים לא הולכים לשום מקום. גם לא החרדים, המתנחלים, התל אביבים או כל מי שאנחנו מרגישים שמאוד שונה מאיתנו וכדאי שנלמד לחיות איתם.
לגבי אנשים שמגישים ופל לימון כשאתה בא לבקר, עליהם אולי צריך להלשין ולשים אותם במחנות לחינוך מחדש, אבל זה הכי רחוק שאני מוכן ללכת.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
26 בספטמבר 2020 16:32
Reply to  אור

אני רק להגיד שהסיומת שלך, יונתן, עם הוופל לימון, לא עברה מתחת לרדאר!
:-))))

דה שוט
דה שוט
26 בספטמבר 2020 17:50
Reply to  אור

גדול יונתן!

Jonathan
Editor
26 בספטמבר 2020 19:03
Reply to  אור

🙂

וניל טרופי
וניל טרופי
26 בספטמבר 2020 22:35
Reply to  אור

אני רק רוצה לציין שאנשים שמארחים עם וופל לימון הם בדרך כלל אנשים של תה, ולהם זה מתאים. בנוסף אתה בבית שלהם וזה מה שיש בארון…. אם כבר אני רוצה להשוות ולהעלות, אנשים שבאים לגלידריה ומבקשים סורבט לימון. או חלילה סורבט אננס.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
26 בספטמבר 2020 22:57
Reply to  אור

אור – אני מגיב באותו מטבע לגיא שבמקום לענות לעניין בעיקר רוצה לעצבן. מחזיר טראש טוק בטראש טוק. לא טוב לך – אל תקרא.
לא ראיתי פה יותר מדי ביקורת כשמנחם כל שני וחמישי מטנף את הפה על אנשים (שימון וברוך בעיקר, שמנסים לעשות הכל כדי להיות נחמדים אליו), או במקרה היותר טוב תגובות מזלזלות של חבורת טנ"ש.
אבל למה אני צריך להתנצל? תמשיכו לקלל את שימון וברוך, איך אומר קובי? tulila out, אסיים את התגובה וזהו.

וג'ונתן, לקרוא לאנשים אידיוטים לא ישנה את העובדות. הקרן החדשה -בעיקר- תורמת לארגונים כמו עדאלה, בצלם וכו' שעסוקים בהכפשת שמה של ישראל, בייצוג מחבלים וכו'.

המצוקה הנפשית היחידה היא כנראה שלך שגורמת לך לשנאה עצמית ופוסט ציונית בכסות של "זכויות אדם". אם זה ככ מעניין אותך אז אתה מוזמן לקרוא פה: https://mida.org.il/2017/10/12/%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%9E%D7%AA-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%A7%D7%A8%D7%9F-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%9C%D7%90-%D7%AA%D7%A7%D7%A8%D7%90%D7%95-%D7%91%D7%99%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%90/ , למרות שבכל מקרה אני בטוח שלא תקרא, ההתנשאות לא מאפשרת לך.
להכפיש את שמה של ישראל בעולם זה מאוד חשוב
למנוע הרתעה על ידי מניעת הריסת בתי מחבלים זה מאוד חשוב וזה בהחלט התגלמות הרעיון הציוני.
אפילו רבין היה נוהג לומר "בלי בגצ ובצלם".

Jonathan
Editor
27 בספטמבר 2020 1:33
Reply to  אור

תגיד וניל – אתה רציני? מה זה משנה שזה מה שיש בבית? תכף הם יזמינו אנשים לרדת למרתף הסאדו שלהם. "רצית ללכת לשירותים? מצטערים, מרתף עינויים ו-וופל לימון זה כל מה שיש בבית. ותה קמומיל כמובן".
האימה.
*
האמת שיש ארטיק לימון שהוא ממש טעים והוא קצת יותר סורבה מאשר מה שאיש הארטיק קרטיב מוכר בים. מומלץ. אבל באמת לא הייתי קונה כזה בגלידריה….

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
26 בספטמבר 2020 13:52

בלי כספי הפיצויים מגרמניה מדינת ישראל לא הייתה קיימת

Jonathan
Editor
26 בספטמבר 2020 19:02
Reply to  מנחם לס

מבין אותך לגמרי. אני לא חש את זה ככה ובעיני ת'ייס, נוביצקי ובכלל גרמניה של היום היא האצבע המשולשת הכי טובה שאפשר היה להציג לנאצים. אבל אני מבין לגמרי מאיפה אתה בא.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 בספטמבר 2020 19:13
Reply to  מנחם לס

מנחם, היה לי קשר צמוד עם חוקרים וסטודנטים גרמנים.
ראיתי את גרמניה היפה והאמפתית. זו שמשתפת פעולה אקדמאית עם ישראל זו שיוצרת דיאלוג לקידום המדע ומממנת אותו. הייתי עם האנשים האלה במחנות ריכוז גרמניים, ברגן בלזן בין היתר וראיתי סטודנטיות גרמניות בוכות שסיפרו לי על השואה דברים שלא ידעתי. אני שהייתי לפני כן בפולין, בוורשה, באוושוויץ בבירקנאו ועוד אתרים בהם נשרפו יהודים. אני לא סולח למי שהיו חלק מהמכונה אבל בהחלט לא מאשים את הדורות הבאים. השנאה שלי מופנית למי שרוצה לחסל אותי ולא למי שרוצה בתקומתי. השנאה לאירן שמפתחת נשק גרעיני נגדי ולחיזבאללה וחמס וגיהד היסלאמי שהם גרורות של אירן אפילו שחמס סוני. את אלה ואת האנטישמים אני שונא. הם האוייב.

S&M
S&M
26 בספטמבר 2020 11:23

מה שאומר שהלייקרס סוגרים עניין ב-4-5 משחקים.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
26 בספטמבר 2020 11:28

תודה על המעורב.
הלוואי שהייתה לי את האופטימיות שלך, אני לא רואה איך מישהי מהמזרחיות יכול לעצור את הלייקרס. הייתי שמח אם זה יקרה, אבל לחבר'ה מטינסל טאון יש פשוט כוח אש עדיף ברמות

רועי ויינברג
Admin
26 בספטמבר 2020 15:53

תודה מנחם. מיאמי כבר היו בסיטואציה דומה אחרי המשחק השלישי והצליחו לשחק כדורסל יותר טוב בשביל לקחת את המשחק. אני מקווה שזה מה שיקרה במשחק הבא, אבל בשביל זה צריך הרבה יותר מבאטלר ואדביו (ואולי גם מהירו). קראודר ורובינסון לא צריכים לפתוח. בכל מקרה, מי שתעלה מפה תפסיד ב-5 משחקים ללייקרס או לדנבר.

Berch
26 בספטמבר 2020 18:15

אחלה מעורב
אחרי ההשוואה לפני המשחק בין הספסל התורם של מיאמי לספסל העלוב של בוסטון…..
🙂

וניל טרופי
וניל טרופי
26 בספטמבר 2020 22:42

לצערי בוסטון נרדמו במשחק אחד שתיים וארבע, כל הלחץ עליהם. במקרה והם עולים לגמר תהיה להם רוח גבית מאוד חזקה אחרי שתי סדרות שבע. האם הפלייאוף הזה עם יותר סדרות שבע בהיסטוריה? מילה לגבי טייטום, יצא שהוא שבר אתמול איזה שיא לשחקן הצעיר ביותר עם חמישה משחקים בפלייאוף עם 30 נקודות ועוד כהנה וכהנה ריבאונדים ואסיסטים. הבחור כוכב עולה, מה זה עולה, טס. שרק ימשיך לאוהדי פילי לאכול את הלב.